Friday, April 8, 2011

Haii Peminta Peminat Usop ~

* title post tak de kena mengena dengan post ini dan yang hidup dan yang mati. harap maklum

-5 days without laptop. terseksa bhaiiiii :S but 5 hari ni jugak aku siapkan almost semua kerja , benefit for me -.-

-minggu ni ramai cikgu tak masuk kelas \m/ then tadi kitorang buat konon konon kejutan lah. kitorang cikgu masuk je bagi salam, baca doa then nyanyi lagu birthday sesama, terbeliak mata cikgu aku tengok -.-'' well he's proud ade anak murid cam kita * K tipu

-then stay tadi sampai kul 2.30, tapi acik tu lupa kot nak amek. balik kul 4 penat sial aku tunggu , dalah takdak kawan aku sorg je kat tepi pondok tefon tu hah. check duit syiling takdak. aku gabra sial time tuuuuuuu. nasib baik cik guard yang baik pinjam phone. kalau tak jangan harap sekarang aku ada kat rumah -.-'' Thanks PakCik ! * Kdiatakdengar

nothing exciting this week. Kbye . Assalamualaikum jawab tandanya sayang tak jawab berdosa.

No comments:

Post a Comment